Mue Puen (1983)

Alternatieve titels: Gunman | The Sister-In-Law

1 stem

Thailand
Misdaad / Drama

geregisseerd door Chatrichalerm Yukol
met Sorapong Chatree en Ron Rittichai

Voormalig sergeant Sommai verloor zijn been in de oorlog, en is nu huurmoordenaar in Bangkok om geld te verdienen voor een beter bestaan voor hem en zijn aan epilepsie lijdende zoontje. Sommai is van plan op korte termijn te stoppen als huurmoordenaar, maar wanneer de gezondheid van zijn zoontje verslechterd, en de medische kosten die daarmee gepaard gaan door Sommai steeds moeilijker op te hoesten zijn, wordt Sommai genoodzaakt meer en gevaarlijkere klussen aan te nemen. Ondertussen wordt politieinspecteur Thanu "Black Hand" Adharn, berucht omdat hij zijn arrestanten meestal zonder pardon doodschiet, gevraagd om zich met de jacht op Sommai te bemoeien. Thanu is terughoudend, omdat hij en Sommai in dezelfde legereenheid dienden, en Sommai ooit zijn leven redde.