Vaada (2005)

India
Drama / Mystery

geregisseerd door Satish Kaushik
met Arjun Rampal, Zayed Khan en Amisha Patel

Het leven van een gelukkig getrouwd stel veranderd drastisch wanneer ze een ongeluk meemaken, waarin Rahul (Arjun Rampal) op slag blind wordt. De twee krijgen langzaam maar zeker hun leven weer op de rails en Rahul gaat naar het buitenland voor een zakenreis. Tijdens de zakenreis ontmoet Rahul de jonge en charmante Karan (Zayed Khan). Het klikt meteen tussen beiden waarna Rahul besluit om Karan aan te nemen als medewerker. Wanneer Rahul thuiskomt samen met zijn nieuwe zakenpartner, Karan, is Pooja sprakeloos. Karan is de ex geweest van Pooja. Pooja wil loyaal blijven aan Rahul maar voor Karan is de vlam tussen hem en Pooja nog lang niet gedoofd.

avatar van tn2543
Dit is toch 1 van de beter Bollywoodfilm van het jaar 2005. Aanradertje! Spanning is gegarandeerd. Arjun Rampal vind ik weer ijzerstek acteren, net zoals ik altijd van hem gewend ben.