Baberellas (2003)

Sciencefiction / Komedie

geregisseerd door Chuck Cirino
met Chris Porter, Shauna O'Brien en Bettie Dewar

Er ligt een immens ruimteschip achter de maan verborgen. In dit ruimteschip zendt sexy Koningin Sartanika haar kinky plan, bestemd voor de zeven melkwegen, uit. Iedereen is afgestemd op "De verovering van de Aarde" behalve de aardbewoners zelf. De onzichtbare camera crew van de Koningin zoomed in op een oversekste groep van muzikale schoonheden: de band 'Top Heavy'. De Libido Meter slaat meteen op hol. De meiden van de band weten van niets, maar zij zijn de eerste verdachten in de zoektocht van de Koningin naar de Sexuele Schakel. Sartanika gebruikt een "gedachten-controller" om zo de meiden te verzwakken en zich over te geven. Als ze helemaal op gang zijn gekomen worden ze overgestraald naar het ruimteschip. Tegen alle verwachtingen in moeten de meiden alles inzetten om te overwinnen.

IveLoveMovies
De film is niet veel bezonders zeker niet voor op dvd. En paar Plus en min punten

- Verschillende Geluidssporen aanwezig op dvd
- Goedkope dvd

Min

- Slecht acteerwerk
- Slecht camerawerk
- Beeld is slecht

En low Budget film gelijk en dvd voor in de vuilbak te gooien dus

0.50 / 5

Meneer Bungel
Afrader met de hoofdletter A.

Niet eens afgekeken, hoewel de Baberellas best appetijtelijk zijn. Ik moest bij aankoop nog even denken aan iets meligs en bij vlagen leuks als Kiss me quick!, maar ...

0,0* wat toch altijd weer uitkomt op een 0,5*.

avatar van movie acteurs
Is dit een soort ripp-of van Barbarella (1968) ?

Meneer Bungel
Die heb ik nog niet gezien, maar de titel lijkt me in ieder geval een verwijzing.

kappeuter (moderator)
Julie Strain stars in BABERELLAS, a titillating science fiction comedy that, obviously, is a take-off on the classic BARBARELLA. It's sci-fi with some T & A thrown in, and will delight anyone looking for a good time.

Baberellas Movie Reviews, Pictures - Rotten Tomatoes - rottentomatoes.com

avatar van movie acteurs
Aha, een take-off. De pakjes en een deel van het verhaal leek er zoveel op.

avatar van Q Jones
Hahaha ik zag deze film voor 1 euro liggen toch maar niet mee genomen, heb ik nu geen spijt van

avatar van riinyosa
Wat een ongelooflijke cultfilm en dat bedoel ik zeker niet positief.

Een G-spot op je borsten waardoor je tijdens een orgasme met een grote laserstraal een hele berg opblaast? Moet niet gekker worden.....

Vanwege het meespelen van Julie K. Smith heb ik deze film eens gepindakaasd maar dat had ik beter niet kunnen doen. Meer dan een soort van erotisch computerspel is het in feite niet. Het verhaal (wat is het verhaal eigenlijk ) wat eromheen gebreid is, is tenenkrommend slecht en hetzelfde geldt voor de uitvoering ervan. Visueel leek deze film meer afkomstig uit de jaren 90 dan uit 2003. De achtergrond muziek (welke ook nog eens behoorlijk hard staat) is vreselijk en dan heb ik het niet eens over de bimbo's die een poging tot zingen wagen. Die bimbo's zijn overigens het enige pluspunt van de film en gelukkig zijn ze ook vaak topless. Maar ondanks de bimbo's (alleen Julie K. Smith is nog de moeite waard) kun je deze film beter mijden (ik ben na 40 minuten afgehaakt). Alleen dankzij Julie K. Smith (vanwege haar grote boezem) krijgt deze troep nog een 1.0 (0.5 punt per borst). Daarmee ben ik nog één van de hogere stemmers Kun je nagaan hoe slecht de film wel niet is.