Too Good to Be True (1988)

Drama / Thriller

geregisseerd door Christian I. Nyby II
met Loni Anderson, Patrick Duffy en Glynnis O'Connor

Vijf jaar na de dood van zijn vrouw komt auteur Richard Harland via zijn beste vriend Glen in contact met de beeldschone Ellen. De vonk slaat meteen over. Glen raadt Richard aan Ellen op afstand te houden. Hij is er zeker van dat ze hem en zijn kreupele zoontje Danny niet gelukkig zal maken. Bovendien is ze verloofd met procureur Russell Quinton. Maar Richard is smoor op Ellen en zij op hem. Ze trouwen enkele maanden nadat ze Russell aan de kant gezet heeft. Pas dan ontdekt de schrijver hoe bezitterig, egocentrisch en jaloers Ellen wel is en hoe haar liefde mensen verslindt.

Goede tv-film met Patrick ( Bobby , Dallas) Duffy