Why Didn't Anybody Tell Me It Would Become This Bad in Afghanistan (2007)

Alternatieve titel: Waarom Heeft Niemand Mij Verteld Dat Het Zo Erg Zou Worden in Afghanistan

Nederland

geregisseerd door Cyrus Frisch
met Cyrus Frisch

Met een mobiele telefoon geschoten film van Cyrus Frisch gaat over een oorlogsveteraan die net is teruggekeerd uit Afghanistan. Een groot deel van de dag tuurt de oorlogsveteraan als een bang muisje de wereld in. Vanaf zijn balkon ziet hij allochtone jongeren rondhangen op een pleintje - van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Als hij naar de supermarkt gaat, raakt hij in paniek door een opstootje.

Gaat dit eigenlijk nog uitkomen ergens?

gotti schreef:
Gaat dit eigenlijk nog uitkomen ergens?

Filmfreaks is ermee bezig, maar dat kon nog wel even duren.

Bas I.
Is dit ondertussen al ergens te krijgen?

Nog niet bij Filmfreaks in ieder geval.

Meneer Bungel
Inmiddels voor €24,95 euro bij Filmfreaks.nl.

robertus65
Mislukt experiment wat mij betreft, erg irritant om te kijken. Alleen maar vage beelden, verder dialoogloos.