A Ghentar si Muore Facile (1967)

Alternatieve titel: En Ghentar se Muere Fácil

1 stem

Italië / Spanje
Actie / Avontuur

geregisseerd door León Klimovsky
met George Hilton, Ennio Girolami en Marta Padován

De rebellen van Republiek Ghentar vragen de vermaarde avonturier Jason om een doos documenten uit een vliegtuig te halen dat in zee is neergestort. In werkelijkheid bevat die doos echter diamanten. Wanneer hij ze in handen krijgt, wil Jason die voor zichzelf houden. Het komt hem duur te staan: hij wordt opgesloten in een gevangenis en gemarteld. Hij slaagt erin te ontsnappen, en na een reeks adembenemende en gewelddadige gebeurtenissen verliest hij uiteindelijk de stenen, maar zal dat volstaan om Jason van een nieuw riskant avontuur af te houden?