Le Spie Amano i Fiori (1966)

Alternatieve titels: El Gran Dragón, Espía Invisible | The Spy Loves Flowers | The Spy Who Loved Flowers

Italië / Spanje
Thriller / Misdaad

geregisseerd door Umberto Lenzi
met Roger Browne, Emma Danieli en Daniele Vargas

Martin Stevens, een Britse agent, krijgt van zijn baas, Mr. Harriman, de opdracht om een heel belangrijk elektronisch mechanisme terug te brengen. Het werd uit een laboratorium in Londen gestolen door een internationale organisatie. Stevens heeft ook de taak om de drie mensen te elimineren die daarvoor verantwoordelijk waren. Met behulp van een mooie Franse fotografe, Genevieve, krijgt hij het gestolen instrument in handen, maar natuurlijk gaat niet alles zonder slag of stoot.

Waar vond je deze Mac Hammer Fan?

avatar van Quentin
Behoorlijk saaie Bond rip-off, er gebeurt weinig enverends en de cast is ook niet bepaald degelijk of boeiend.