Framed for Murder (2007)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Douglas Jackson
met Elisa Donovan, Susan Walters en Perry King

June (Elisa Donovan) wordt beschuldigd voor de moord op haar man Tony. Het lukt haar niet om haar onschuld te bewijzen en zij wordt veroordeeld tot 8 jaar gevangenisstraf. Eenmaal vrijgekomen realiseert June zich dat zij haar onschuld moet bewijzen voordat zij aan een nieuw leven kan beginnen. Wat zij niet weet is dat diegene die haar voor de moord op haar man heeft laten opdraaien op het punt staat dit opnieuw te doen. Komt June op tijd achter de waarheid of wordt zij opnieuw vals beschuldigd.

avatar van Denveen
Hoe kunnen er nu al 7 stemmen zijn en nog geen enkel bericht? Is het een aanrader deze film?

Annaa
Denveen schreef:

Heb de film gisteren gezien, een b film .Ik vond het allemaal te doorzichtig met andere woorden, niks.

avatar van nick1974
Denveen schreef:

Inderdaad. Ik vind het ook vreemd. Geef aub ook een recentie als die er niet staan!!

avatar van WillemC
Waarschijnlijk een RTL 4 woensdagavond film

avatar van too-sweet
Inderdaad een soort van woensdagavond film. Een erg,erg ,erg voorspelbaar verhaal.
Omdat de vaart er goed in zit wordt de film niet saai,maar een beste film is het niet.
De film is nooit echt spannend en een thriller kun je het niet noemen vind ik.
Nee,meer dan 2* zit er niet in.

Heb hem zojuist met moeite gekeken. Standaardfilm zonder ook maar iets spectaculairs. Verhaal erg doorsnee. Voor mij absoluut geen aanrader!

Woensdag avond RTL 4 film , alleen niet van een bijster hoog niveau, na 4 min weet je hoe de vork in de steel zit.

Is een duidelijke b film, film heel voorspelbaar, je kan van het begin al weten wie wat heeft gedaan. Niet aan te raden in ieder geval.

Ik heb deze film een drie gegeven omdat ze best te kijken viel, en ook al zag je in het begin van de film al de cleu, ik was toch benieuwd hoe die afliep.
Ik denk dat de meeste mensen al teveel gewent zijn van films en te nuchter naar een film kijken

avatar van Carlotta
Super slechte film. Heb hem na een half uur al afgezet. Slecht acteerwerk en BORING...!!!

Raffael77
Idd slecht acteer werk. Maar ook camera werk was slecht.
Dat maakte de film nog slechter. 0,5

Precies wat Stinissen zegt, een voorspelbare woensdagavond film van RTL, met een onschuldige hoofdrol speelster en een nare zus enz enz

Ik sluit mij bij alle minder positieve commentaren aan.....

avatar van b00ts
Tijdverspilling. Zo'n beetje alles in de film zie je aankomen. Verder een heel slap verhaal. GTST komt wel in de buurt.

avatar van hannes64
Niet zo afkraaken, de film was aardig.
Leuke hoofdrolspeler....behalve die King...( de zogenaamde TV acteurkoning )....nee, die mocht wel verdwijnen.
Redelijke film.....niet meer , niet minder.
2.0