Jhoom Barabar Jhoom (2007)

Alternatieve titel: Dance Baby Dance

India
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Shaad Ali
met Abhishek Bachchan, Preity Zinta en Amitabh Bachchan

Twee vreemdelingen Rikki Thukral (Abhishek Bachchan) en Alvira Khan (Preity Zinta) zitten in een druk café en wachten beiden op hun verloofde, die straks met de trein aan zullen komen. De twee kennen elkaar niet, maar raken uiteindelijk in gesprek. Ze praten onder andere over hun verloofdes, hoe ze elkaar ontmoet hebben en naarmate het gesprek vordert beginnen ze elkaar steeds leuker te vinden. Wanneer de vonk echt is overgeslagen tussen de twee, komt de trein met hun verloofdes aan in het station.

avatar van tn2543
Heb deze film op dvd, moet hem nog kijken. Ben benieuwd of het een goeie film is. Velen zeggen dat dit een zeer geslaagde film is, ik ben benieuwd.

avatar van tn2543
Ik heb de film gezien....

Vond het niet zo geweldig....
Abhishek speelde een leuke rol. Maar je weet al heel snel hoe de film af zal gaan lopen..dit neemt de spanning wat weg. Bij de meeste bollywood films is het eindstuk vaak wel te raden, dus zo verassend is het niet.

De dans etc is wel mooi gedaan met mooie decors, en daarover is ook goed nagedacht.

Liedjes vond ik ook wat tegenvallen.... De liedjes in de bollywood film maken voor mij vaak heel veel goed maar in deze film heeft dat niks uitgemaakt.

Het is een leuke film om een keer te zien, maar blijven hangen in het geheugen, daar zal je van deze film geen last van hebben.

Ik gaf een 2,5.