Cut Off (2006)

Actie / Drama

geregisseerd door Gino Cabanas en Dick Fisher
met Amanda Brooks, Thomas Ian Nicholas en Kurupt

Patricia Burton heeft alles; ze is mooi, ze is slim en ze heeft geld - veel geld. Haar vader James is een miljonair die zijn dochter alles geeft wat ze zich kan wensen, inclusief een toelage van $20,000 per week. James heeft een nieuwe vriendin - die een jaar jonger is dan zijn dochter - en zij overtuigt hem om haar toelage stop te zetten. Patricia is er niet op voorbereid om zonder geld te leven en dus vraagt ze advies aan haar vriend Pauly. Pauly is meestal stoned. Om aan dezelfde hoeveelheid geld te komen waar ze tot nu toe aan gewend waren, komt hij op het idee om een bank te beroven.

avatar van gregory804
Blijkbaar wordt 3/4 van het verhaal hier al verteld en kunnen we enkel nog een achtervolging verwachten

avatar van voomzap
er staat nog net niet of ze aan het einde gepakt worden

Ik heb het plot even ingekort. Verklapte inderdaad wat te veel.

4.0/10 (25 votes) wat weinig stemmen op imdb. Gemiddeldes bij zo weinig stemmen zijn op imdb vaak onbetrouwbaar of althans weinigzeggend.

Nog wel met Malcolm McDowell en Faye Dunaway.

tegen verwachtingen in een goeie film
vooral die bitch deed het hem
hoop haar vaker te zien

dan ga ik hem nu maar ff kijken geef zo wel mn meening

net gezien viel wel mee ja die film en die bitch deed het hem zekers 3.5

of niet hehe

Het verhaal heeft me niet kunnen boeien. Patricia daar in tegen wel!
Dit is naar mijn idee een film voor de regenachtige zondagmiddag.

Wat een waardeloze film. Misplaatste grapjes en een flinterdun verhaaltje dat al meerdere keren is uitgekauwd. Geen spanning en weinig actie.

een b-film.pure tijdverspilling.

skitz0 schreef:
tegen verwachtingen in een goeie film
vooral die bitch deed het hem
hoop haar vaker te zien

goeie film?

Wat een lompe film zeg. In het begin ziet het er nog veelbelovend uit, ze hadden veel meer uit deze film kunnen halen. Het wordt steeds minder geloofwaardig, naarmate de film nadert.
De hoofdrolspeelster ziet er wel erg appetijtelijk uit.

Was het maar actie/drama.......Het was meer melige flauwe humor en daar heb ik toch al zo een hekel aan. 1*

Ze hadden er wel wat beters van kunnen maken.. mar was af en toe wel lachwekkend

Wat een misbaksel!! dit was gewoon te erg..
en het mooie is ik bleef kijken...
de dialogen ...lol het acteer talent..lol...en het verhaal....lol....
Als je anderhalf uur weg wil gooien doen anders raad ik t niet aan.
en hoe t ze voor elkaar krege om dan toch faye dunaway en malcolm mcdowell te casten
en dan op t eind doodgeschoten worde en dan wakker worden dat t dan een droom is.....dit was gewoon te erg!

Enkele grote namen in deze film die echter meer dienen als lokvogels, want hun rollen (Dunaway en McDowell) zijn te klein om echt bij te dragen aan de film.
Toch vond ik het wel een leuk geheel, want een drama, dat is het zeker niet, beoordeel deze film maar als komedie dat is veel juister !!