• 11.463 nieuwsartikelen

Alternatieve titel: Onbekende Moeder

Oorsprong: Italië

Geregisseerd door: Carlo Campogalliani

Met onder meer: Alberto Farnese, Janet Vidor en Alessandra Panaro

IMDb beoordeling: 8,2 (19)

Gesproken taal: Italiaans

Plot Mamma Sconosciuta

Mara heeft haar echtgenoot Aldo - een beroemde zanger - nooit iets verteld over haar eerste echtgenoot en haar kind dat tijdens de oorlog stierf. Op een dag begint haar vroegere man, die blijkbaar nog in leven is, haar te chanteren. Daarop beschuldigt haar nieuwe echtgenoot haar van overspel en zet haar het huis uit. Later ontdekt Mara wat er tijdens de oorlog met haar man en haar kind echt gebeurd is...

avatar van Buster K

Buster K

Is deze film eigenlijk ooit wel uitgebracht op dvd of zelfs VHS en kan ik hem ook ergens streamen, hij is ooit wel op de belgische tv geweest onder de titel eenzame moeder maar verder geraak ik niet in mijn zoektocht.