Desamuduru (2007)

India
Actie / Romantiek

geregisseerd door Puri Jagannath
met Allu Arjun, Hansika Motwani en Pradeep Rawat

Bala Govind (Allu Arjun) is de regisseur van een misdaadprogramma dat op een regionale zender wordt uitgezonden. Tijdens de opnames van zijn programma komt hij terecht in een harde confrontatie met een jongeman. Als blijkt dat de jongen de zoon is van een maffia-leider met hoog aanzien, vlucht de regisseur naar een afgelegen natuurgebied in Kulu Manali, en begint daar aan de opnames van een natuurdocumentaire. Hij ontmoet er het meisje Vaishali (Hansika). Op een dag wordt zij ontvoerd door de maffiabaas. Bala gaat achter Vaishali aan, om haar uit de handen van de maffiabaas te bevrijden.