Moondance Alexander (2007)

Familie

geregisseerd door Michael Damian
met Kay Panabaker, Lori Loughlin en Don Johnson

Moondance Alexander is een inspiratievolle tiener die woont bij haar excentrieke moeder. Ze denkt opnieuw een saaie zomer mee te maken, totdat een paard, dat reageert op de naam Checkers, haar leven binnenstapt.

avatar van arno74
Echte familiefilm, en ook typische Walt Disneyfilm zonder dat het van hen afkomt. Niet vernieuwend, behoorlijk voorspelbaar, en erg luchtig en heel onschuldig.

avatar van StevenMighty
Genoten van deze mooie familiefilm.

Een fijn realistisch verhaal met herkenbare personages en dat alles in de mooie decors van Alberta in Canada waar de film werd opgenomen.

Don Johnson in de rol van Dante, de wat norse loner met het kleine hartje en Lori Loughlin, de alleenstaande ma van Moondance, die ik nog kende uit de serie Full House.

Een ideale film voor het hele gezin.

3,5 sterren