Rubia's Jungle (1970)

Nederland

geregisseerd door Pim de la Parra
met Quinn O'Hara, Adrian Brine en Milton Irons

Op een eilandje zit Rubia bij haar peetvader in diens zomerhuis. Zij is verloofd met Lucas Silver, maar ze is tot over haar oren verliefd geraakt op Albert Lomax, die getrouwd is. Lucas komt terecht in een 'samen uitpraten en elkaar troosten'-verhouding met de vrouw van Lomax. Rubia krijgt Albert in het huis en bed van Lucas. Dit blijft niet zonder gevolgen.

kappeuter (moderator)
Opgenomen in elf dagen op locatie in Amsterdam, Laren en Loosdrecht. Kosten: 400.000 gulden. Opbrengst: 10.000 gulden. Engels gesproken. Eerste Nederlandse scenario van de Schot Charles Gormley.
bron: FilmTotaal

Jammer genoeg nergens meer te vinden. Waar komt de poster eigenlijk vandaan?