Severed Ties (2004)

Thriller

geregisseerd door David W. Johnson
met David W. Johnson, Coco Elysses en Kimberly Knox

Brian en Angie, twee verliefde jongeren, hebben 's nachts eindelijk wat tijd gevonden om van elkaar te genieten. Hun romantisch avondje wordt echter verstoord door een telefoontje van Victor, Brians broer, die meteen opbiecht dat hij per ongeluk iemand heeft gedood. Victor probeert al een poosje zijn sadomasochistische impulsen in te tomen, maar deze keer is hij te ver gegaan. Hij is echter niet van plan op te draaien voor zijn vergissing en vraagt Brian om hem te helpen, zonder dat zijn vrouw iets te weten kan komen. Brian staat voor een hartverscheurende keuze: riskeert hij van Angie te vervreemden door Victor te helpen, of laat hij zijn broer in de steek?

avatar van rtopma
Topper van een film vanaf 26 Juni 2007 in de Videotheek

ik vondt het een waardelose film , heb deze naa 10 min afgezet ws te slecht om verder tekijken , te zonden van de tijd , daar ik toch van dit soort films hou , maar deze sloeg de plank mis .

het leek wel een B film acteer werk en beeld was niet goed het ging helemaal nergens over gaotisch etc etc .

zonde van de tijd .