Jungle Wa Itsumo Hale Nochi Guu Deluxe (2002)

Alternatieve titel: The Jungle Was Always Nice, Then Came Guu

Japan
Animatie / Komedie
155 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Tsutomu Mizushima
met de stemmen van Naoko Watanabe, Rikako Aikawa en Tesshô Genda

Guu, Weda en Hare keren terug uit de stad en hernemen hun leventje in de jungle. Alles lijkt nog steeds op de jungle die ze achtergelaten hebben, maar toch is ook het leven daar verdergegaan. De nieuwe dokterassistente brengt in ieder geval extra leven in de brouwerij.

avatar van Linn
Geweldige anime.

Superleuke characters waar je echt mee kunt lachen. Lekker druk en hysterisch en hilarisch. Just how I like it! 5*

Erg aanstekelijke miniserie.

Achter de bedriegelijk lelijke cover schuilt een trippy reeksje. Guu is een heerlijk personage, Hare een heerlijk slachtoffer. Veel lawaai en histerie inderdaad, maar met zo over-the-top uitgewerkt dat het erg leuk wordt.

Een erg geslaagde combinatie van cute en slinks die lekker wegkijkt. Geen grootse animatie of zware, duistere themas maar lekker uitvergrootte onzin met twee geweldige centrale personages.