Bommarillu (2006)

India
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Bhaskar
met Siddharth Narayan, Genelia D'Souza en Prakash Raj

Siddhu (Siddharth) is een gedisciplineerde jongere, dat is tenminste in de ogen van zijn ouders. Siddhu's vader, Aravind (Prakash Raj), bepaalt alles voor Siddhu; van zijn kleding tot zijn eten. Siddhu volgt altijd op wat zijn vader wil, en doet alles om hem tevreden te stellen. Siddhu besluit in het geheim twee dingen in zijn leven zelf te kiezen; werk en huwelijk.Siddhu verlooft echter met het meisje van zijn vaders keuze. Wanneer hij dit aan zijn vrienden vertelt, ontmoet hij Hasini (Genelia), op wie hij verliefd wordt.

shahad
Dit film is echt waard om te zien, ik snap deze taal niet goed, maar met ondertitelingen vond ik het nog steeds een topfilm!!! Goeie acteerwerk, komedie en alles was top, zelfs de muziek!!!! ZEER AANGERADEN

5/5!!!!!!!!!!!!

Mijn eerste kennismaking met een film in het Telugu is niet bepaald een meevaller. Thema van de film zijn ouders, die bepalen wat goed is voor hun kinderen, variërend van de kleding die ze moeten dragen tot de keuze van de huwelijkspartner. Het verhaal mist echter nuancering. Enkel de opgewekte en bijdehante Genelia zorgt hier en daar in woord en daad voor een paar grappige momenten, maar die zijn te sporadisch om zo’n lange zit te rechtvaardigen.