Deep Space (1988)

Sciencefiction

geregisseerd door Fred Olen Ray
met Charles Napier, Ann Turkel en Bo Svenson

Een Amerikaanse satelliet met een nieuw biologisch wapen aan boord crasht op aarde. Een slijmerig monster ontwaakt en ontsnapt. Iedereen, die het op zijn weg vindt, wordt vermoord. Politieagent McLemore probeert het monster een halt toe te roepen...

Bas I.
Zonde dat deze zo laag scoort. Ik vond hem erg vermakelijk!

goede sf horror een beetje gelijk alien zat goed in elkaar geen moment verveeld geken tot het einde
goede speciale effecten en het monster was ook goed gemaakt. misschiens de voorbode van de sf film alien geweest wie weet. en onze knappe gast bedoel een vrouw die mocht er ook wezen. voor mij toch wel 4 sterren waard nostalgie sf uit de oude tijd

Film van het niveau van de serie The A-Team. Als je daar van houdt(typisch acteerwerk, sfeer, slecht script, low budget special effects en typische flauwe macho karakters) is deze film iets voor je. Best vermakelijk, meer valt er ook niet over te zeggen.