• 8.295.898 stemmen

Sciencefiction | 90 minuten

Genre: Sciencefiction

Geregisseerd door: Fred Olen Ray

Met onder meer: Charles Napier, Ann Turkel en Bo Svenson

IMDb beoordeling: 4,5 (897)

Plot Deep Space

"They created a monster over lunch. Now it's back for dinner..."

Een Amerikaanse satelliet met een nieuw biologisch wapen aan boord crasht op aarde. Een slijmerig monster ontwaakt en ontsnapt. Iedereen, die het op zijn weg vindt, wordt vermoord. Politieagent McLemore probeert het monster een halt toe te roepen...

imageimage

Dr. Forsyth

General Randolph

avatar van Bas I.

Bas I.

Zonde dat deze zo laag scoort. Ik vond hem erg vermakelijk!

avatar van blackwolves

blackwolves

goede sf horror een beetje gelijk alien zat goed in elkaar geen moment verveeld geken tot het einde

goede speciale effecten en het monster was ook goed gemaakt. misschiens de voorbode van de sf film alien geweest wie weet. en onze knappe gast bedoel een vrouw die mocht er ook wezen. voor mij toch wel 4 sterren waard nostalgie sf uit de oude tijd

avatar van RikkieD

RikkieD

Film van het niveau van de serie The A-Team. Als je daar van houdt(typisch acteerwerk, sfeer, slecht script, low budget special effects en typische flauwe macho karakters) is deze film iets voor je. Best vermakelijk, meer valt er ook niet over te zeggen.

avatar van Filmkriebel

Filmkriebel

On-origineel samenraapsel van politiefilm en Alien elementen. De makers bootsen zelfs gewoon de creatures na uit de Alien films. Het resultaat is eigenlijk nog best wel te doen, met de nodige humoristische accenten, een vlot tempo en een finale waarin een kettingzaag wordt bovengehaald. Met 90 minuten is de speelduur van deze B-film meer dan voldoende.