Viva (2007)

Komedie / Erotiek

geregisseerd door Anna Biller
met Anna Biller, Jared Sanford en Bridget Brno

Barbie is jong, nieuwsgierig en naïef. Als haar man vertrekt naar een skioord gaat ze op zoek naar liefde of, ja, iets of iemand die bij haar past. Samen met een avontuurlijk ingestelde vriendin komt ze eerst terecht in een bordeel, dan bij een marihuana rokende nudist/goeroe, vervolgens bij een glamourfotograaf - en overal is men maar op één ding uit.

kappeuter (moderator)
Commentaar toevoeger tovenaar:

Draaide op het IFFR dit jaar en daar gezien.

Is eigenlijk geen erotische film, maar meer zoals het op de iffr site staat: "Stijlvast eerbetoon aan de seksfilms uit de tijd dat dat nog moralistische zelfverwezenlijkingsdrama’s waren"

linkje op de iffr site:

avatar van tovenaar
Haha, dat commentaar had ik er ook alleen maar bijgezet omdat je ernaar vroeg Kapp. Anyway, zeer leuk filmpje, campy cheesy. De eerstvolgende die jarig krijgt van mij een antique wooden duck.

kappeuter (moderator)
Heel belangrijke info hoor.

avatar van Biosguru
De grap van Viva ontgaat me volledig. Jammer, de nieuwe van Anna Biller zier er wel leuk uit. Die draaide dit jaar (2016) op Iffr. Hopen dat die hommage wat beter geslaagd is.