Both Sides of the Law (1999)

Alternatieve titel: Pete 'n Jake

1 stem

Canada
Familie / Misdaad

geregisseerd door Bruce Neibaur
met Mpho Koaho, Ricky Mabe en Brittany Drisdelle

Pete's vader Adam is politieagent. Als hij samen met zijn vader en vriend Jake een milkshake aan het drinken is, wordt hij opgeroepen voor een belangrijke zaak. Vanuit de controlekamer horen Pete en Jake hoe Adam wordt doodgeschoten. Twee jaar later luistert Pete criminelen af en speelt de geluidsbanden door naar de politie. Hij is een sensatie in de media en staat bekend als de Kruisridder. Met Jake gaat het minder goed. Hij is een jeugdbende begonnen en heeft zich inmiddels aangesloten bij een grote criminele organisatie. De twee jongens komen tegenover elkaar te staan. Pete besluit te vluchten, maar komt er achter dat dat geen oplossing is.