Barbershop Blues (2004)

Thriller / Mystery

geregisseerd door Stephen Allen
met Curtis von Burrell, Channon Dade en Ralph E. Tresvant

Crimineel Blue Daniels is nog maar net uit de gevangenis vrijgelaten. Wanneer hij niet in staat blijkt om legitiem werk te vinden, begint hij opnieuw te dealen en mensen af te persen. Een van zijn nieuwste slachtoffers is ex-model Stacy, die prompt de hulp inroept van haar ex-man TC, de eigenaar van een populaire kapperszaak. Nadat een drugsdeal mislukt, krijgt Blue nog een week om de benadeelde misdaadbaas terug te betalen, maar even later wordt hij reeds vermoord. De lijst met mogelijke daders is lang, want hij had intussen vele vijanden gemaakt.