So Be It (2003)

Nederland
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Jamel Aattache
met Marc Nochem, Daan Schuurmans en Kim Ho Kim

Vier vrienden willen graag snel en makkelijk geld verdienen en komen in contact met een criminele organisatie. Hier ontmoet Sam de mysterieuze Daliah, die met kaarten de toekomst kan voorspellen. De nieuwsgierige Sam probeert nu door middel van de kaarten problemen en gevaren voor hem en zijn vrienden te vermijden. Maar sommige gebeurtenissen zijn nou eenmaal onvermijdelijk.

robertus65
Zwakke Nederlandse misdaadfilm met een hoog soapgehalte. Een hoop onzin rond een kaarten en het leek wel of er hele stukken uitgeknipt werd, want het verhaal over bv. die koffer kon ik niet meer volgen. Opvallende rol voor Maureen du Toit . Jammer dat ze gestopt is als actrice, zeker wat ze nu doet.