Hotel California (2008)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Geo Santini
met Erik Palladino, Tyson Beckford en Simon Rex

Troy (Erik Palladino) zit in het criminele circuit van Los Angeles, maar wanneer hij zijn baas verraadt moet hij vluchten. Hij gaat naar Miami en houdt hij zich daar stil voor een periode van twee jaar. Maar dan is zijn geduld op en wil hij zijn bezittingen terug hebben. Troy komt daardoor opnieuw in aanraking met zijn vroegere collega's, die hem zijn verraad nog steeds niet in dank afnemen.

avatar van stan
Lijkt me een goede film!

avatar van mrwhite
blijkbaar ben ik de eerste die deze film gezien heeft.en ik moet zeggen dat ik een meer dan behoorlijke film heb gezien.het zit goed in elkaar en verveeld geen momend.hier en daar wat kleine dingen die voor mij iets beter kon en het einde was iets te simpel maar voor de rest viel het goed mee.
dit is een meer dan degelijke b-film

niet heel bijzonder