• 8.257.867 stemmen

Actie / Thriller | 91 minuten

Genre: Actie / Thriller

Geregisseerd door: Scott Ziehl

Met onder meer: Rob Lowe, James Coburn en Jonathan Banks

IMDb beoordeling: 4,8 (627)

Plot Proximity

"The closer he gets to the truth... the closer his enemies get to him."

William Conroy, een voormalige universitair docent, is veroordeeld tot een gevangenisstraf vanwege het onder invloed rijden en veroorzaken van een dodelijk verkeersongeluk. Op een nacht komt een van zijn medegevangenen op een duistere manier om het leven, waarop William de verkeerde vragen stelt en voor zijn eigen leven vreest. De volgende dag wordt hij plotseling overgeplaatst en tijdens de rit wordt zijn leven bedreigd en kan hij ternauwernood ontsnappen.

image

William Conroy

Jim Corcoran

Anne Conroy

Businessman (onvermeld)

avatar van Lis

Lis

Ik heb hem gisteravond gekeken....stopte met de MM quiz chat..had beter lekker op die chat kunnen blijfen,want hoewel ie wel wegkeek...was het niet denderend.

avatar van jassonn

jassonn

Als ze die interviews met die mensen eruit gehaald hadden en vervangen voor gewoon film was had het nog best iets kunnen worden.2*

avatar van neo

neo (crew films)

Coburn blijf ik toch een enorme goede acteur vinden. Hier wellicht een nogal simpele, vlakke rol, maar leuk doet ie het wel. Dat de film zelf zo ontzettend slecht is (neem de paar vreselijk acterende, jankende vrouwen) maar nog vermakelijk is een wonder. 2 sterren

avatar van Diekmans

Diekmans

ben het met jassonn eens; de interviews haalde het tempo eruit. verder was het een echter 13 in een dozijn film, leuk voor (nog geen) anderhalf uur tijdverdrijf.

avatar van Kr!kke

Kr!kke

Redelijke actiethriller. Er wordt zeker niet slecht geacteerd. het verhaal is ook wel oké, al is het nogal simpel en niet echt verrassend. Wat me wel stoorde, waren de beelden van de familieleden (van slachtoffers) die te pas en te onpas verschenen.

avatar van aburex

aburex

De intervieuw zijn werkelijk storend, maar voor de rest kan de film wel boeien. Wat doet Coburn in deze film? Heeft echt al wel betere rollen gespeeld.