Neseli Gençlik (2006)

Alternatieve titel: Joyful Youth

Turkije

geregisseerd door Mesut Taner
met Boran Etili, Hazel Atasever en Aras Ferahyan

Een groepje welgestelde studenten van een kostschool in Istanbul, doet niets anders dan loltrappen, drinken en meisjes begluren. Wanneer een van hen toegeeft nog maagd te zijn, besluiten zijn vrienden de handen uit de mouwen te steken om hem zo snel mogelijk aan een meisje te helpen.

www.neseligenclikmovie.com[/url] Officiele website.
Voor engelstalige versie, rechtboven op engelse vlag aanklikken.

Deze film laat me denken aan Porky's of Revenge of the nerds

Sommige scènes in deze film zijn bijna exact hetzelfde als in Porky's en American Pie. Dat ze niet iets beters hebben kunnen verzinnen. Wanproductie.

Bagger

Wat een ONTZETTEND slechte film zeg..

Die kleine jongen die in het midden staat, van de poster, acteert zo verschrikkelijk slecht..
Echt niet geloofwaardig, dom verhaal, domme acteurs
een 0,5 en dan ben ik nog mild geweest!