Bit Parts (2006)

Horror

geregisseerd door Dave Reda
met Sarah Gordon, Christopher Page en Michelle Angel

Een voormalig plastisch chirurg heeft zijn dochter ernstig verwond in een auto-ongeval dat hijzelf veroorzaakte. Om haar er opnieuw perfect uit te laten zien, lokt hij onwetende knappe en net beginnende actrices naar een verlaten pakhuis. En als het lichaamsdeel van de desbetreffende persoon voldoet aan zijn eisen...

avatar van ralfsjam
stel: je wilt een film maken, m ar dat kan je niet. en je wilt goede acteurs maar die zijn er niet. je wilt een verhaal schrijven maar dat kan je al helemaal niet. en je bent ook nog eens een idioot die Dave Reda heet.

dan krijg je dit!!!!

een film die zo slecht is dat zelf je beste vrienden, je moeder en alle mensen die er aan mee gewerkt hebben zeggen dat het erg slecht was!

foei

avatar van _Daan_
ralfsjam schreef:

dan krijg je dit!!!!

foei

Maak dan zelf een film joh..

avatar van ralfsjam
_Daan_ schreef:

Maak dan zelf een film joh..

Daan... ik zou het zo willen doen! slechter dan deze kan het niet worden. maar je hebt matige films die er ook moeten zijn, en je hebt slechte films die er niet hadden mogen zijn DAAN!!! heb je hem gezien? zo nee, doe maar eens. dan weet je wat ik bedoel. en ik zie dat je niet gestemd hebt... zou graag jouw waardering willen weten.

avatar van _Daan_
Waar heb jij m gezien?

avatar van Legan
Het verhaal is zeer zeker niet slecht maar vertoont enkele (grote) gaten en sommige dialogen zijn wel erg simpel. Verder is het redelijk goed gefilmd en de opbouw ervan is ook goed. De cast en eigenlijk heel de hele film is amateuristisch, maar het is te zien dat ze allemaal hun best doen en er zin in hebben.

Ik vind het moeilijk om deze film een cijfer te geven. Het is net of ik een zaterdagamateur voetbalelftal aan het vergelijken ben met Ajax. Maar ja, het kan niet anders.

2,0 uit 10 (1,0*)

avatar van Legan
De film, ruim een jaar na dato, uiteindelijk toch geupt door het gevoel te laten spreken en niet het verstand. Amateuristisch of niet, qua bedoelingen en enthousiasme verslaat het menig gelikte blockbuster en als je dat gevoel op de kijker weet over te brengen, verdien je meer.