The Learning Curve (2001)

Thriller

geregisseerd door Eric Schwab
met Carmine Giovinazzo, Norbert Weisser en Monet Mazur

Paul en Georgia besluiten min of meer bij toeval van het rechte pad af te gaan. Ze komen de louche platenmaatschappij baas Mr. Foreman tegen. Die zet hen in voor allerlei klusjes waardoor ze meer en meer van het rechte pad af raken. Waar zal dit eindigen?

don-the-jeweler
tsja op zich is het een redelijk standaard film. ik vond hem wel vermakelijk omdat ik dit soort neerwaartse spiraal misdaad film wel lachen vind.
echt super is tie niet - ik geef hem 6/10 oftewel 3 sterren.

miss_lisa
ik wil hem heel graag zien,carmine giovinazzo fan.

Ik wist niet dat deze film uit 2001 kwam, ik heb deze net gezien op MGM en het leek meer op een begin jaren 90 film. De film is niet echt top en ook niet echt origineel maar hij blijft toch enigszins de aandacht houden. De acteur prestaties zijn niet echt super maar Monet Mazur ziet er wel appetijtelijk uit.

Het is inderdaad zoals hierboven al wordt gezegd een standaard film.