Executive Power (1997)

Thriller

geregisseerd door David L. Corley
met Graig Sheffer, Andrea Roth en John Heard

Voormalig geheim agent Nick Seger wordt naar LA geroepen om het mysterie rond de dood van Victor Kern te onderzoeken. Nick en Victor waren vroeger twee naaste medewerkers van de President en First Lady. Wanneer de flat van Susan Marshall, Kerns ex-vriendin, door onbekenden overhoop wordt gehaald, weet Nick dat er een smerig spel gaande is. Het gerucht gaat dat het object waar men naar op zoek is, gegevens bevat die de herverkiezing van de president in gevaar brengen.

avatar van sisidriver
slap verhaal,redelijk acteerwerk,gekocht voor 1,00 euro op rommelmarkt,had beter kunnen wachten tot die op tv komt.

avatar van Rogyros
Eigenlijk gewoon een dramafilm. Ik heb hem uitgekeken uit pure eigenwijzigheid. Maar het was slecht. Heel matig geacteerd, een zwak verhaal, voorpselbare plots en superslechte dialogen. Zo onnatuurlijk en clichématig. Niks aan.