• 10.945 nieuwsartikelen

Thriller | 105 minuten

Genre: Thriller

Geregisseerd door: David L. Corley

Met onder meer: Craig Sheffer, John Heard en Joanna Cassidy

IMDb beoordeling: 4,6 (399)

Gesproken taal: Engels

Plot Executive Power

Voormalig geheim agent Nick Seger wordt naar LA geroepen om het mysterie rond de dood van Victor Kern te onderzoeken. Nick en Victor waren vroeger twee naaste medewerkers van de President en First Lady. Wanneer de flat van Susan Marshall, Kerns ex-vriendin, door onbekenden overhoop wordt gehaald, weet Nick dat er een smerig spel gaande is. Het gerucht gaat dat het object waar men naar op zoek is, gegevens bevat die de herverkiezing van de president in gevaar brengen.

logo tmdbimage

President Fields

Susan Marshall

Detective Penn

Greg Monroe (as Doug Steindorf)

Christine Rolands

avatar van sisidriver

sisidriver

slap verhaal,redelijk acteerwerk,gekocht voor 1,00 euro op rommelmarkt,had beter kunnen wachten tot die op tv komt.

avatar van Rogyros

Rogyros

Eigenlijk gewoon een dramafilm. Ik heb hem uitgekeken uit pure eigenwijzigheid. Maar het was slecht. Heel matig geacteerd, een zwak verhaal, voorpselbare plots en superslechte dialogen. Zo onnatuurlijk en clichématig. Niks aan.

avatar van frans123

frans123

Waardeloos verhaal- ik heb zoveel gezapt dat ik er geen reet meer van begreep..who cares.

EN..wat een drukte over een tape...daar maak je toch een copy van???