• 8.258.892 stemmen

Genre: Thriller

Oorsprong: Duitsland

Geregisseerd door: Maria von Heland

Met onder meer: Peter Lohmeyer, Amanda Ooms en Dieter Laser

IMDb beoordeling: 5,5 (76)

Plot Recycled

Het leven van Martin Lamm verandert dramatisch wanneer zijn vrouw bekent dat zij iemand heeft ingehuurd om hem te doden. Enkele uren later ligt zijn vrouw op de bodem van de Rijn en is Martin op de vlucht voor een syndicaat van huurmoordenaars, samen met zijn nieuwe liefde Kia, ook een voormalige huurmoordenares. Het verleden van Martin en Kia flitst voorbij terwijl ze achterna gezeten worden door het syndicaat, Kia's voormalige vriend en de schoonvader van Martin. De geliefden besluiten dat er maar één oplossing is: doodgaan voordat ze gedood worden.

avatar van kijkert

kijkert

Als liefhebber van het werk van Blixa Bargeld heb ik deze film toegevoegd.

Bargeld heeft de muziek gecomponeerd (en via de CD met filmmuziek ben ik wat gaan zoeken), en nu wilde ik wel eens weten welke film het eigenlijk was.

Helaas is er erg weinig over te vinden op internet, dus blijft het gissen voor mij. Wellicht dat er iemand hier in de Moviemetergemeenschap is die iets meer weet?

(Dank voor de toevoeger overigens, die een betere "still" heeft geplaatst dan ik kon vinden.)