October 22 (1998)

Actie / Drama

geregisseerd door Richard Schenkman
met Amanda Plummer, Mark Boone Junior en Michael Paré

Een gewonde man belt de politie. Op een hysterische manier legt hij de politie uit dat één of andere idioot helemaal door het lint gegaan is in een cafe en in het wilde weg aan het schieten is op alles wat beweegt. Gary zit compleet aan de grond. Zijn baan, zijn gezin en zijn huis is hij kwijt en hij ruilt zijn laatste bezit in voor een pistool, met het idee er een einde aan te maken. Gedurende de dag loopt hij een aantal mensen tegen het lijf die stuk voor stuk hun eigen problemen hebben en hun eigen manier om met het leven om te gaan. Al hun paden kruisen zich uiteindelijk in het gewraakte cafe op 22 oktober.

avatar van fritsy
ik vond alles maar B.