The Circle (2005)

Drama / Misdaad

geregisseerd door Yuri Zeltser
met Angela Bettis, Scott Cohen en David Proval

Als een huurmoordenaar zich voorbereidt op zijn volgende doelwit, bonkt er een vrouw op zijn deur, vragend om hulp. Hij wijst haar eerst af, totdat hij ontdekt dat zij de echtgenote van zijn doelwit is. De vrouw overtuigt hem ervan om haar naar de club van de maffiabaas te brengen, zodat zij voor het leven van haar echtgenoot kan pleiten.

Meneer Bungel
Veel positiefs op imdb (qua user reviews; qua stemmen erg gemiddeld) en hier ook deels halleluja, eigenlijk vooral vanwege de bijzondere manier van filmen. Naar films met Bettis ben ik eigenlijk altijd nieuwsgierig, naar deze dus ook. Helaas nergens een trailer te bekennen(?).