36 China Town (2006)

India
Komedie / Thriller

geregisseerd door Abbas Alibhai Burmawalla en Mastan Alibhai Burmawalla
met Isha Koppikar, Kareena Kapoor en Shahid Kapoor

Als eigenaresse van het grootste casino van Bangkok leidt Sonia (Isha Koppikar) een rijk leventje. Nog rijker wordt ze echter van al haar dubieuze activiteiten, maar haar echte rijkdom zit in de liefde voor haar zoontje. Als haar zoon vermist raakt, looft ze een enorme beloning uit voor de 'vinder'. Twee jongeren Raj (Shahid Kapoor) en Priya (Kareena Kapoor) vinden het kind en besluiten het kind in ruil voor de beloning terug te brengen. Eenmaal aangekomen blijkt Sonia echter vermoord te zijn, en al snel worden ze verdachten in deze moordzaak.

shahad
Abbas en Mustan zijn echt bekend om hun thrillers. Maar deze vond ik meer een komedie film dan een thriller . Acteerwerk was okéééé en de liedjes waren erg top!!

3/5

avatar van Social-Mask
Een re-make. Ik herkende het meteen want ik heb de orginele gezien. Vrij..matig de film. Het is ook erg voorspelbaar wie de moordernaar is.

Als de orginale al niet goed is waarom zou je dan er een remake van maken ?