My Big Phat Hip Hop Family (2005)

geregisseerd door Greg Carter
met Shani Bayeté, Reynaldo Rey en Retha Jones

De knappe Audrey kijkt ernaar uit om naar de universiteit te gaan. Daar kan ze immers een nieuw leven beginnen, zonder dat haar medestudenten hoeven te weten dat haar familie toch wel heel erg excentriek is. Haar ouders zijn namelijk voormalige R&B sterren, terwijl de rest van het gezin het heeft gemaakt in de wereld van de rapmuziek. Net wanneer ze verliefd is geworden, valt het hele gezin onverwacht binnen en zal Audrey enorm hard haar best moeten doen om de schade te beperken.

rensiboy
leuk film, 4 ster

BAAAHHHH!!! wat een slechte film.
ik begrijp niet waarom regiseurs zoveel tijd en geld in steken in zo stomme film. gewoon tijdverlies

deze film is alles behalve GRAPPIG!!!!!!!!!!

en dooodsaaii!

MENSEN doe me een plezier, enkijk deze film NIET!!!!

Wat een waardeloos gebeuren zeg...ik zit nu 25 minuten te kijken en hou er mee op. Rommelige film...zit totaal geen lijn in en ongetwijfeld zal ik deze humor niet begrijpen.

avatar van zozo1000
Ik zag deze film in de nieuwsgroepen staan en dacht, zal wel een comedy zijn. Dus nu niet eerst op moviemeter of imdb gekeken.
Tijd er in gestopt en een dvd-rw geschreven, god dank anders was er weer een dvd naar de klote. Deze film is zo slecht dat ik niet begrijp waarom een regisseur hier tijd in steekt. Als ik de naam Greg Carter zie staan bij en film, ga ik gelijk maar door. De naam zit voor altijd in mijn geheugen gegrift. En ik zeg erbij dat wij het na 15 min voor gezien hielden,en tot het einde nog even door gezept hebben.
Ku#@(&^$@!*T film.

avatar van notorious_kim
Oh my god ... CRAP!!!

Het verhaal trekt op niets, het is totaal onsamenhangend. Het is echt verschrikkelijk gewoon. Er zat geen opbouw in, en natuurlijk totaal voorspelbaar.

De cast was nog slechter dan het verhaal, ik weet niet waar ze die vandaag gehaald hebben, maar acteren konden ze niet. Ik zou het zelfs geen overacting kunnen noemen, het was gewoon zo fake als iets.

De inbeeldzetting was slecht, oké met een slecht verhaal en een slechte cast is het sowieso al moeilijk, dat begrijp ik. Maar de shots die gebruikt werden, was gewoon slecht. Ge ziet mensen uit beeld lopen en dan nog 2 seconden een leeg kader? Wat is daar de bedoeling van.

Overtuigingskracht was er niet. Het moest een komedie voorstellen, maar ik heb geen enkele keer gelachen, vooral geïrriteerd geweest door het verhaal, de shots en natuurlijk de cast.

Na de film had ik zo het gevoel, dat zijn 90 minuten van mijn leven die ik nooit meer terugkrijg. Oh my god, ik wist dat het wellicht een gemiddelde komedie ging zijn, maar ik moet nu gaan zeggen dat het gewoon een afgrijselijke prent is, een komedie zou ik er niet opplakken.
Flop Top 100 heeft er weer eentje bij, en dit is zeker top 5 materiaal!!!

avatar van Tanjaaa0309
Wat een poep film.

Alles was nep, serieus echt alles.

Mijn nichtje van 8 kan een betere film maken met haar vriendinnetjes

AchmedATM
Dit is gewoon de dieptepunt van Black-Comedy, de titel alleen al;
Phat! en Hip Hop! moet het nou echt zo over de top stereotypisch

Ik ben niet verder dan 30min gekomen dus ik plaats nog geen stem.