Frozen Stupid (2006)

geregisseerd door Richard Brauer
met Ernest Borgnine, Joey Albright en Kimberly Norris

Op zijn vrije dag wil Tony Norgard gaan ijsvissen. Helaas voor hem moet hij naar de verjaardag van zijn schoonmoeder. Om onder het verjaardagsfeestje uit te komen en toch te kunnen gaan vissen, vertelt hij zijn vrouw dat hij ziek is. Z'n leugentje werkt, want zijn vrouw gelooft hem en gaat alleen naar haar moeder, waardoor Tony niets meer in de weg staat om te gaan ijsvissen. Zijn leugen lijkt echter als een vloek te werken, want pech achtervolgt hem die dag. Zo komt hij zijn vader Frank tegen en lijkt er van vissen weinig terecht te komen.

Ruim 90 jaar!!! En een van de grootste spelers, Ernest Borgnine weet niet van op houden.
Wat veel mensen niet weten is dat hij zelfs een oscar heeft voor de film Marty.
Ik vond hem ook top in The Poseidon Adventure ( orgineel),

Hij heeft niet echt de naam van top acteur, maar als je kijkt in welke films hij allemaal heeft gespeeld. Niet echt de hoofdrollen maar toch een indrukwekkende carriere! En still going strong!

avatar van The One Ring
Leno schreef:
Hij heeft niet echt de naam van top acteur,

Jawel hoor. Hij was misschien geen superster, maar heeft altijd hoog aangeschreven gestaan. Als bijrolacteur vooral. Wellicht vergelijkbaar met Philip Seymour Hoffman nu.