Sis ve Gece (2007)

Turkije
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Turgut Yasalar
met Ugur Polat, Selma Ergeç en Ayten Uncuoglu

Geheim MIT-agent Sedat voert een tweestrijd tussen zijn privéleven en zijn werk. Jaren geleden was zijn chef tevens zijn meest geliefde en beste vriend Yildirim op mysterieuze wijze vermoord. Als hij op een dag aanwijzigingen krijgt die in de richting van zijn eigen organisatie wijzen, besluit hij tot op de bodem uit te zoeken waarom hij vermoord werd. Maar hoe meer hij achter de waarheid komt, hoe meer hij in een gevaarlijke spiraal terecht komt...

heb een vraag als jullie deze film gezien hebben hou ackteerd ilyas salman ben benieud want ik heb deze film nog niet gezien

avatar van Anatolia
Hij draait sinds twee weken in de Turkse bioscopen, dus hier heeft waarschijnlijk nog niemand hem gezien.

Maar je noemt daar een belangrijke naam: Ilyas Salman keert na lange tijd terug op het witte doek en ook ik ben benieuwd naar het acteerwerk van deze verloren zoon van Yesilçam.

xmaijer
Goeie film man!!! aanrader

Vond hem niet de moeite waard. 1 ding is wel zeker Ilyas Salman speelt ijzersterk voor zn kleine rol.

wat een einde, triest.. film zelf is op zich het zien waard, je moet van misdaad films houden..