Sayônara, Jûpetâ (1983)

Japan
Sciencefiction / Drama

geregisseerd door Koji Hashimoto en Sakyo Komatsu
met Dangely Diane, Akihiko Hirata en Tomokazu Miura

Sayonara Jupiter begint op mars waar wetenschappers proberen water van de poolkappen te verkrijgen. Ze ontdekken een mysterieus symbool dat een boodschap van buitenaards leven blijkt te zijn en al duizenden jaren op mars verborgen ligt.

avatar van wihu61
Deze film is zo waardeloos dat ik het na 15 minuten heb opgegeven. Op het moment dat het bebrilde jongetje van onder de tafel met opschrift "genius at work" opdook werd het me te veel.
Veel clichés, afgekeken van sterkere films.
Doe dan maar Phil Tuckers "Robot Monster", kun je tenminste nog mee lachen. Dit is echt helemaal niks...

avatar van Mochizuki Rokuro
stephan73 vertel... In één keer het gemiddelde verdrievoudigd met je stem!