Dead Lenny (2006)

geregisseerd door Serge Rodnunsky
met Armand Assante, Nicole Eggert en Steven Bauer

Lenny moet 5 miljoen dollar in contanten afleveren bij maffiabaas Tony Thick, maar de anders zo betrouwbare Lenny komt nooit opdagen. Thick draagt de wrede Shady op om het geld te vinden. Shady start zijn onderzoek, maar hij heeft geen idee in wat voor waanzinnige toestand hij terecht komt. Iedereen zit achter het verdwenen geld aan.

Nou mensen heb de film bekeken.
Deze film is zo slecht dat je hem de eerste 10 minuten al wil uit zetten maar uit principe doe ik dat nooit met films.
Het verhaal gaat echt nergens over.
volgends mij heb ik nog nooit zo K*t film gezien.
Dus niet kijken zonde van je tijd.

avatar van fritsy
Twijfel twijfel na dit bericht en toch 3*. kijken of niet

nou nou wat een raare film , wat men humor vindt ?

wel jammer want er speelt toch een bekkende acteur in.

ik vondt er niet veel aan

Wat een uitermate trieste film! Assante vindt ik normaliter een redelijke acteur. Dat zo iemand als hij zich hier voor laat gebruiken. Geld?
Beetje Steven Seagal praktijken. Een 1 woord K....T!
Het kijken niet waard!

Een van de slechtste films die ik ooit heb gezien. Meteen weggooien en niet kijken. Tevens de slechtste Special Effects ooit. Als het die naam al mag dragen. Nee doe jezelf een plezier en gooi deze film zo snel mogelijk weg. Een dikke 0.5 van mij.

avatar van Noodless
Inderdaad slecht....het acteerwerk, het verhaal, de actiescènes, ...... gewoon vaak flauw of belachelijk
2/10