GeGe (2001)

Alternatieve titel: Brother

Hongkong

geregisseerd door Yan Yan Mak
met Tam Kwok-ming, Jin Cai-hsia en Cai Tao

De jeugdige Ah Ming trekt naar het vasteland om zijn broer te zoeken. Deze broer is enkele jaren daarvoor na een ruzie van huis weggelopen. Het enige aanknopingspunt is een drie jaar oude brief uit het afgelegen stadje Qinghai. Na een lange, eenzame reis komt Ah Ming aan in het stadje. Langzaam wint hij het vertrouwen van de dorpelingen en spreekt hij met vrienden en kennissen van zijn broer. De broer is verdwenen maar hij heeft wel een aantal voorwerpen achtergelaten, waaronder een Super8 film en een kaart van China met daarop de plaatsen die hij heeft bezocht.