I See You (2006)

Alternatieve titel: You Find Love in the Strangest Places, Some Things Have to be Believed to be Seen

India
Romantiek / Fantasy

geregisseerd door Vivek Agrawal
met Arjun Rampal, Vipasha Agarwal en Boman Irani

Raj Jaiswal (Arjun Rampal) is een echte player. Hij belooft elk meisje dat hij met haar zal trouwen, maar heeft in het geheim gezworen om nooit te gaan trouwen. Op een dag ziet hij een meisje, Shivani Dutt (Vipasha Agarwal), in zijn kamer en zij zegt dat het haar kamer is. Raj is direct smoorverliefd op haar. Later komt hij er achter dat hij de enige is die haar kan zien en voelen. Niemand gelooft hem, totdat hij er achter komt dat zij in een ziekenhuis in coma ligt en dat ze ge-euthaniseerd wordt. Raj doet er alles aan om dat tegen te gaan.

avatar van Lady_Movie
leuke film.
leuke mensen die erin spelen.

af en toe word ie te eentonig.
ik moest wel huilen hoor!

daarom een 4.5

avatar van Lady_Movie
ik ben er vandaag achter gekomen dat dit een Remake is van de Amerikaanse film * Just Like Heaven *

Als ik moest kiezen tussen deze 2 films kies ik toch voor de Amerikaanse deel, omdat hij een leukere einde heeft. zij kan zich dan tenminste nog wel herinneren wat er gebeurd .