The Third Nail (2008)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Kevin Lewis
met Huntley Ritter, Jake Muxworthy en Charles S. Dutton

De jonge man Trey moet een levenslange gevangenisstraf uitzitten voor de moord op twee kinderen. Moorden die hij niet heeft gepleegd. Een nieuw DNA onderzoek zorgt ervoor dat hij wordt vrijgelaten. Hij wordt echter achtervolgd door bendes uit de gevangenis, en op een dag wordt zijn eigen dochter ontvoerd, en het lijkt er op dat ze is vermoord. Trey is uit op wraak.

avatar van Blood Duster
Toen ik 10 minuten na deze film zat te kijken verwachte ik eigenlijk het ergste..... een meer dan doorsnee met alle clichés gevulde B-Movie.

Gedeeltelijk is dat ook uitgekomen, maar gelukkig door het uitblijven van onnozele aktiescenes die de boel moeten vullen. Wordt hier in deze film toch het verhaal meer benadrukt en ten toon gesteld. Wat het geheel best aangenaam maakte.....

avatar van DjFrankie
Blood Duster schreef:

Ik had hetzelfde gevoel, maar gaandeweg kan de film me iets meer boeien, Geen hoogvlieger, maar er zijn veel slechtere films in dit genre.
Het is zeker geen EO film, en er zaten een paar verrassende wendingen in het verhaal.
Leuk om 1 keer gezien te hebben en meer ook niet.

avatar van JDSsmetje
Groot verschil tussen MM en IMDB stemmers !

avatar van Kuwiel
Goeie film , goed gepeeld en een goed verhaal.
geen topper maar zeer de moeite waard !!!

3,5 *

avatar van rari
Sorry hoor, maar wat een waardeloze film!
Dat deze film 3* heeft, is me echt een raadsel.
Zeer,zeer slecht geacteerd,vooral die 2 FBI agenten,te bagger voor woorden.Van zo'n genre moet je toch een spannend en meeslepend verhaal kunnen maken.Ik had totaal geen gevoel bij deze film.Dus,dvd rechtstreeks in de shredder en nooit,maar dan ook nooit meer bekijken!!!

0,5 *

neo (crew)
Persoonlijke aanval en geschreeuw verwijderd.

avatar van RickZ
Drama over onterecht gevangen gezeten man, met wat ongeloofwaardig en sloom verhaal. De start is wel aardig maar daarna wordt het geheel meer drama dan actie of thriller, jammer.

idd zielig van zn dochtertje... maar beetje langdradig verhaal!

avatar van Rebel80
geen film die je meerdere malen moet kijken maar desalniettemin een goede film om naar te kijken.

het had van mij wel wat geweldadiger in de gevangenis gemogen maar dat is een persoonlijke smaak.

Erg voorspelbaar, traag, langdradig, vervelende flashbacks, kortom: vanaf 2 meter de prullenbak in. 1,5 *

avatar van Alittleromance
Zeer goede film, wie deze film zwak vindt, slaapt verder of is het omdat er geen bekende in spelen. Van mij mag hij meteen in de top 250 staan. Ik heb erg mee geleeft met deze film. knap verhaal.

avatar van TragieStar.*
Toch wil ik de film een keer zien omdat het verhaal wel goed zit..

Nancy1980
goede film, erg meeslepend, en heb wel een traantje gelaten.

avatar van bladerunner2007
De film nu pas bekeken en vond het een doorsneefilm voor RTL5. Klein beetje traag eerste helft, zat echt te wachten op plotwending. Ook de aktie had ietsje harder gemogen of in beeld gebracht.
Het viel me tegen dat enkele zaken juist niet in beeld gebracht werden waar je juist eigenlijk op zat te wachten, terwijl je zit te kijken lijkt het net of er iets overgeslagen wordt, wat dan alleen in vertelvorm door acteur(s) gebracht wordt.
Beetje doorsnee daardoor.
Vond de hoofdrolspeler wel aardig overkomen, zijn ex niet.

Het had inderdaad wel een lichtelijk RTL tintje maar vond de film wel goed.
Hij was onderbouwend en van een grimmige sfeer, prima verhaal, aardig acteerwerk.
Vond het behalve misdaad ook een thriller want nogmaals ook zeker spannend.
Vind het gemiddelde een onderwaardering van de film, krijgt van mij 3 sterren.