Underdog (2007)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Frederik Du Chau
met Peter Dinklage, en de stemmen van Jason Lee en Amy Adams

Een ongeval in een medisch laboratorium geeft aan een Beagle-jachthond genaamd Shoeshine een paar bijzondere superkrachten: hij wordt hoogbegaafd en kan spreken. Het is een geheim dat de hond uiteindelijk moet delen met een 12-jarige jongen genaamd Jack (Alex Neuberger) die zijn eigenaar en vriend wordt. Shoeshines bijzondere eigenschappen komen goed van pas als hij zijn liefje 'Sweet' Polly Purebred en de burgers van Capitol City moet beschermen tegen de kwaadaardige Simon Bar Sinister (Peter Dinklage).

avatar van argus
Naast 'Superman' en 'Wonder Woman' is er uiteraard ook plaats voor een superhond. Poster vindt ik zelf ontzettend mooi.
Dit zou dan meer een komedie moeten zijn. In de jaren zestig en zeventig is er een tv-serie over 'Underdog' geweest, maar die heb ik nooit gezien. Dus wat mij betreft is het even afwachten.
Hier is nog een groter exemplaar van diezelfde teaser poster van Disney.
Jason Lee doet de voice van Shoeshine.
Amy Adams doet de voice van 'Sweet' Polly Purebred, het liefje van Shoeshine. James Belushi doet ook mee.

avatar van Dopke
Tjah Onderhond, verplichte kost voor je vrees ik :\

pas 2008 zoooooooooooooooooooo

avatar van g_unitboy
ziet er wel leuk uit

avatar van Zuzuu
Film lijkt me zeer cliché.. Intelligente hond, jongen van 12.. en de rest van het verhaal hoef je niet te raden..

Staat toch op 3 in de box office!

mos18 schreef:
pas 2008 zoooooooooooooooooooo

Nee hoor volgende week we zijn er druk mee bezig

Tristar schreef:

Nee hoor volgende week we zijn er druk mee bezig

pcies

Vreselijk slecht....

heb erg gelachen om deze film. alleen het verhaal vond ik niet zo sterk. De special effects zagen er erg cool uit, zeker de moeite waard om te kijken. James Belushi heeft ook 1 van de hoofdrollen in deze film , wat ik eigenlijk wel leuk vond, had al een tijdje nix meer van hem gehoord. Deze film moet je zeker met de kids zien.De film brengt opzich niets vernieuwend , behalve dat wonder dog gedoe, vreselijk slecht is deze film zeker niet, er zitten genoeg leuke dingen in ,om de film leuk te houden. er zit ook nog een bekende stem in van (de rotweiler) Brad Garrett bekend van (everybody loves raymond en til death)

3.0

Eergisteren gezien hier in de bios in Thailand, wat een leuke film is dit, feelgood-movie voor iedereen.
Deed me wel wat deze film, zeker 4* mag hij hebben van mij

Heerlijke pretentieloze feel good movie. Als je even in een dipje zit, moet je deze film zeker kijken.

avatar van brave71
Vond hem wel aardig.
Hou op zich niet van dit soort films, maar hij is best te kijken

Tussen de 3 en 3,5 * dan word het een 3

avatar van titia
Hij komt in Nederland alleen als nagesynchroniseerde versie in de bioscopen...

avatar van martinovitch
wanneer komt deze in de bioscoop in belgië ?

avatar van Mug
Mug
martinovitch schreef:
wanneer komt deze in de bioscoop in belgië ?

Vanaf 21 november, volgende week dus (al).

opzicht niks nieuws dat honden kunnen "praten". maar in deze film heeft het wel wat.
maar vond het zelf wel een leuke gezellige familie film.

avatar van Adammeh
Gezellige film
Beetje kinds maar keek vroeger de tekenfilm altijd dus is wel leuk om nu dan zo de een film ervan te zien xD

Vandernagel
Ik denk dat peuters/kleuters het fantastisch zullen vinden. Maar aangezien ik daar niet meer bij hoor...

2,0 sterren

Leuke kinderfilm, voor in de kerstvakantie, alleen jammer dat hij pas in de bios komt eind januari 2008.
Verhaal is leuk, en spannend, een echte feel good movie van Walt Disney

avatar van martinovitch
in belgië is hij al in de bioscoop

avatar van WillemC
No need to fear. Underdog is here

Leuke en geslaagde feel good movie.
Een echte Disney film.
Aanrader!

avatar van Obiwan
blue_eyesss schreef:
maar vond het zelf wel een leuke gezellige familie film.

Hier moet ik me ook bij aansluiten !!

3* van mij.

avatar van jervel
Ongelooflijke flauwe film. Kinderen vonden 'm ook maar matig. Snap de hoge waardering niet.

vond het wel leuk om deze film te zien

avatar van Anjin
jervel schreef:

Nee Pulp Fiction was een Goede film

avatar van GGG
GGG
Vond hem wel leuk om te zien. Mijn kinderen hebben genoten...

avatar van sasjam
Leuke feelgoodmovie, kijkt heerlijk weg 3,5 *

avatar van kefman
leuke film, kijkt lekker weg. effecten gewoon goed! leuke kinderfilm