Land Raiders (1969)

Alternatieve titel: The Day of the Landgrabber

Drama / Western

geregisseerd door Nathan Juran
met Telly Savalas, George Maharis en Arlene Dahl

Een bandiet laat op zijn weg door het Wilde Westen een spoor van moorden en vernielingen achter. Hij weet het echter zo te regelen dat men de schuld daarvan op de Apache-indianen schuift. Op die manier ontketent hij bijna een nieuwe oorlog tussen de Indianen en de blanke kolonisten.

avatar van henkula
Er zitten goede en slechte aspecten aan deze film, hij is natuurlijk behoorlijk gedateerd.
Mijn exemplaar heeft een wat minder beeld, wat eigenlijk zonde is omdat er een paar hele mooie scenes in zitten, in scene gezet moet ik eigenlijk zeggen.