Kabul Express (2006)

India
Actie / Thriller

geregisseerd door Kabir Khan
met John Abraham, Arshad Warsi en Salman Shahid

Jai (Arshad Warsi) en Suhel (John Abraham) zijn twee journalisten uit India. Ze gaan voor 48 uur naar de Taliban om een zeldzaam interview op te nemen met de mensen daar. De twee worden hierbij geholpen door een Afghaanse gids en komen een Pakistaanse terrorist en een Amerikaanse journaliste tegen.

shahad
Een van de meest realistische films die ik heb gezien. Ik kan het nog steeds bijna niet geloven dat de film in Kabul, Afghanistan is opgenomen. Toen ik naar Dhoom 2 ging zag je ook trailer van deze film en in die trailer zat er ook een soort van een making, daarin zie je dat ze bedreigd werden door de afghanen daar, dus erg moedig van hem. Terug naar de film, soms begon het saai te worden, maar dan heel eventjes. Ze hebben hoe dan ook komedie door de film gezet, wat ook leuk was. Voor de mensen die bollywoodliedjes haten....... ER ZITTEN GEEN LIEDJES IN DEZE FILM!!! Er is wel een leuke die vaak op tv komt . Verder een erg goed film/documentaire.

4,0/5,0

Langdradige film met vooral niet leuke grapjes en slechte actie momenten. Nogal nep allemaal. Wel mooie plaatjes, vooral in het begin.

avatar van shanti
deze film wist me niet te boeien...ik vond dat het acteerwerk onder het gemiddelde ...op zich een mooie verhaal op een mooie locatie..