• 8.259.529 stemmen

Geregisseerd door: Kabir Khan

Met onder meer: John Abraham, Arshad Warsi en Salman Shahid

Oorspronkelijke taal: Hindi

Plot Kabul Express

Jai (Arshad Warsi) en Suhel (John Abraham) zijn twee journalisten uit India. Ze gaan voor 48 uur naar de Taliban om een zeldzaam interview op te nemen met de mensen daar. De twee worden hierbij geholpen door een Afghaanse gids en komen een Pakistaanse terrorist en een Amerikaanse journaliste tegen.

imageimageimageimageimage

Suhel Khan

Jai Kapoor

Imran 'Talib' Khan Afridi / Subedar Major Jan Mohammed

Jessica Beckham

shahad

Een van de meest realistische films die ik heb gezien. Ik kan het nog steeds bijna niet geloven dat de film in Kabul, Afghanistan is opgenomen. Toen ik naar Dhoom 2 ging zag je ook trailer van deze film en in die trailer zat er ook een soort van een making, daarin zie je dat ze bedreigd werden door de afghanen daar, dus erg moedig van hem. Terug naar de film, soms begon het saai te worden, maar dan heel eventjes. Ze hebben hoe dan ook komedie door de film gezet, wat ook leuk was. Voor de mensen die bollywoodliedjes haten....... ER ZITTEN GEEN LIEDJES IN DEZE FILM!!! Er is wel een leuke die vaak op tv komt . Verder een erg goed film/documentaire.

4,0/5,0

avatar van De Blauwe Rijder

De Blauwe Rijder

Langdradige film met vooral niet leuke grapjes en slechte actie momenten. Nogal nep allemaal. Wel mooie plaatjes, vooral in het begin.

avatar van shanti

shanti

deze film wist me niet te boeien...ik vond dat het acteerwerk onder het gemiddelde ...op zich een mooie verhaal op een mooie locatie..