One Desire (1955)

geregisseerd door Jerry Hopper
met Anne Baxter, Rock Hudson en Natalie Wood

Tracey Cromwell (Anne Baxter) en Clint Saunders (Rock Hudson) zijn ex-gokkers die graag hun huidige donkere bestaan wil ontvluchten. Zij verhuizen daarom naar een klein dorpje waar Clint's broer Nugget (Barry Curtis) woont. Tracey neemt de zorg op zich voor Seely Dowder (Natalie Wood), een weesmeisje. Maar dan tracht Judith Watrous Clint van Tracey af te pakken en beginnen de problemen.

Prachtig drama met een hele mooie Baxter.

avatar van Dogie_Hogan
stinissen schreef:
Prachtig drama met een hele mooie Baxter.
Kan dat nog mooier.. ze is al zo voortreffelijk in THE RAZOR's EDGE

avatar van V
V
Off topic berichten verwijderd.

Een enigszins moeizame, clichématige, melodramatische, soapachtige, ouderwetse tranentrekker rond een driehoeksverhouding. Maar de geweldig spelende en aantrekkelijk uitziende cast maakte veel goed. De geboden beelden waren trouwens eveneens prachtig.