Heebie Jeebies (2005)

Horror / Thriller

geregisseerd door Doug Evans en Michael Hawkins-Burgos
met Bobbie Jo Westphal, Angela Kane en Michael Hawkins-Burgos

Cassandra droomde ooit over de dood van haar moeder. Nu, verscheidene jaren later, keren deze boze dromen terug, waarin sommige van haar schoolvrienden de hoofdrol spelen. In een wanhopige poging om hen te beschermen, nodigt zij hen allen uit voor een weekendje in de bossen.

Leuke film als je van lachfilms houdt....
Nee, hoe iemand deze film 3,5 sterren kan geven snap ik niet. Geen spanning, belachelijke film!

zielig afrader

slecht camerawerk..... waardeloos na 10 min uitgezet

Don_Mat
Waardeloos. Schandalig dat ze dit soort films uitbrengen. 0,5 ster. Voor mij de slechtste film die ik ooit gezien heb.

Wat een slechte film. En waarom heet dit 'Heebie Jeebies'!? Misschien dat ik in slaap was gevallen, maar ik heb nergens heebie jeebies gezien.

Naam doet me erg veel denken aan Jeepers Creepers!!

avatar van AmazingPP
Dit is werkelijk een waardeloze film. Dit kan nog niet doorgaan voor een B-film. Dit is een Z-film. 0,5 *, omdat het niet lager kan.

avatar van hannes64
satanic-death schreef:
Naam doet me erg veel denken aan Jeepers Creepers!!

Mij ook
De film zelf is diep en diep slecht!!

Slechte film, het verhaal leek veelbelovend dus daarom heb ik de DVD gekocht maar hij viel behoorlijk tegen. Niks geen spanning en een heel apart verhaal. Absoluut niet waard om een 2e keer te gaan kijken.

avatar van Boeikens
Man, man, man