Discovering the Real World of Harry Potter (2001)

Alternatieve titel: Ontdek de Echte Wereld van Harry Potter

Documentaire

geregisseerd door Shaun Trevisick
met de stem van Hugh Laurie, J.K. Rowling en Gavin Scott

Een documentaire over het personage Harry Potter, dat gecreëerd werd door J.K. Rowling. De filmmakers bespreken hoe ze de heksen, tovenaars, Griekse Goden, spoken en alle andere mysterieuze dingen overnamen van het boek.

saai
saai
en nog eens SAAI.

Omdat de Harry Potter films wel leuk zijn!

avatar van jumpstylemovie
inderdaad erg saai , de films daarintegen zijn geweldig
1.0****

avatar van JohnWilliams
Krijg je hierin ook iets van John Williams (de componist van Harry Potter) te zien?

avatar van tommykonijn
Niet echt een indrukwekkende Documantaire, Harry Potter Films vind ik dus tien keer zo Leuk maar Goed aardig om eens te zien maar geen aanrader.

avatar van EspenSGX
Is boeiend voor een keertje.

avatar van JohnWilliams
JohnWilliams schreef:

Weet iemand het al???

JohnWilliams schreef:

Weet iemand het al???

Nee niet gezien

avatar van Dark Knight
saaie documantaire zeg, ik viel bijna in slaap niet veel woorden voor . 1,5****
Ps : ik heb John Williams ook niet gezien.

avatar van jumpstylemovie
Krijg je hierin ook de casting etc te zien? Want dat lijkt me wel interessant.