My Dead Girlfriend (2006)

1 stem

Canada
Horror / Komedie

geregisseerd door Brett Kelly
met Brett Kelly, Caitlin Delaney en Jason Daley

Steve overrijdt per ongeluk zijn vriendin Amy. Hij gebruikt een oude spreuk om haar te doen herleven, maar er gaat blijkbaar iets fout want Amy herleeft als zombie. Amy, die voor haar dood een vegetarische was krijgt al snel zin in mensenvlees. Vrezend voor de veiligheid van iedereen rond hem beslist Steve om haar op te sluiten in de hut van een vriend. Toevallig had die vriend aankomend weekend een feestje gepland in de hut samen met zijn vrienden.

avatar van moviefreak#1
Heel erg low-budget, niet serieus te nemen als horrorfilm maar als komedie nog redelijk geslaagd.