Hunch (2003)

Thailand
Horror / Thriller

geregisseerd door Manton Nakpong
met Nantawat Arsirapodjanakul, Kamonchanok Viroj en Dawad Singve

Ross heeft een nieuwe baan en wil dit met vrienden vieren in een afgelegen huis aan een meertje. Terwijl iedereen het naar zijn zin heeft, bekruipt haar echter het gevoel dat ze bekeken wordt. 's Avonds spelen ze met een Ouija bord en leggen contact met de geest van een vermoorde vrouw.

avatar van -fal
Als je tot de groep mensen behoort die alle Aziatische horror films gezien of in bezit wil hebben, ga je gang. Alle anderen kunnen deze Hunsh met een gerust hart overslaan. Het acteren, de dialogen, het verhaal, het is allemaal gewoon pijnlijk slecht. De film is een fake imitatie van Ju-on & co met wat thriller-elementen en staat bol van de clichés die ook nog eens zo gebracht worden dat ze gewoon niet werken.

Nog voor de aftiteling goed begint, eindigt de film met bloopers. Hoe passend.

1,0 ster voor een enkel leuk shot.