The Silent Force (2001)

Actie

geregisseerd door David H. May
met Loren Avedon, Brian Tochi en Karen Kim

The Silent Force is een geheime tak van de Amerikaanse drugsbestrijding, die zich toespitst op de Aziatische heroïnehandel. De agenten zijn getraind en ervaren en slaan voortdurend toe met doeltreffende precisie. Hun gevaarlijkste tegenstander is Hue Poa, de leider van een internationaal drugsnetwerk. Poa op zijn beurt, wil niets liever dan The Silent Force uitschakelen.

De regiseur had een budget $ 800 en hield daar nog wat van over.

Als eindexamen product op een film academie was deze film niet eens geslaagd. Kan er verder niets van zeggen.

avatar van eka81
helemaal eens met mijn boven buurman, ah ah zo slecht heb ik ze zelden gezien, an dan te denken dat ik men dan 3000 in mijn leven heb gezien. Zelfs de gevechten, waar Loren zo goed in is, waren belabberd...

avatar van Phantasm
Redelijke aktiefilm die verder weinig om het lijf heeft.