Kureyon Shinchan: Arashi o Yobu Ougon no Supai Daisakusen (2011)

Alternatieve titels: Crayon Shin-chan: The Storm Called: Operation Golden Spy | クレヨンしんちゃん 嵐を呼ぶ黄金のスパイ大作戦

Japan
Animatie / Komedie

geregisseerd door Sôichi Masui
met de stemmen van Akiko Yajima, Keiji Fujiwara en Miki Narahashi

De spionne Lemon infiltreert in de World Human Research Center om uit te vinden wie de persoon is genaamd "Blue Key". Als ze deze persoon vindt blijkt het om Shin te gaan. Shin heeft een masker gevonden van zijn favoriete superheld Aktion Kamen. Zodra hij dit masker opzet wordt er een bericht afgespeeld met de opdracht dat hij een superspion moet worden. Samen met Lemon gaat Shin proberen om een geheimzinnige capsule die door een gemene dokter gestolen is terug te brengen.